عزیزم راه بروتازود زایمان کنی موقع دردم زور بزن تا دهانه رحیمت باز بشه من سه سانت بستری شدم ولی راه میرفتم چهارسانت بودم زایمانم شروع شدوبچه به دنیا اومد یک ساعت نیم درد کشیدم
انشالللله زودی زایمان کنی بیایی خونت البته همراه با بچت ❤️🫀
ولی چجوری ۳سانت و باز کردی😂💔به منم بگوو من ۰ هستم
من با یک سانت بستری شدم ۱۰ صبح ۴زایمان کردم
بستگی به بدنت دارع من با سه سانت بستری شدم بعد از شش ساعت زایمان کردم البته ماما همراهم داشتم امیدوارم خیلی زود زایمان کنی❤️❤️
۳ تا ۴ ساعت اگه دهانه رحمت نرم باشه انشاءالله که زودتر بشه اما دیرتر نشه
ایشالله زوده زود زایمان کنی
الان دردداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.