۵ پاسخ

عشقممم درخواست بده اون اکانتم پرید 🤒

پستونکش چ جالبه طلاییه😍

دختر شما هم ۲۰ اسفند هست ؟

😂😂😂😂😂

پسرمنم چندروزیه هرمغازه وزارتخانه ای بریم همش گریه میکنه بخر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۵ سالگی
مامان کیانم👶 مامان کیانم👶 ۴ سالگی
.🔴 خدافظ پستونک👋🏻 پستونک خوردن، هرچقدر آرامش‌بخش باشه ولی توی سن مناسب، باید باهاش خداحافظی کرد وگرنه میتونه باعث عفونت گوش، مشکلات گفتاری و وابستگی شدید عاطفی بهش بشه!🔹️پس از اول سعی کنید پستونک همیشه در معرض دید کوچولوتون نباشه.🔹️یه روتین بسازین و فقط شب‌ها یا توی ماشین بهش پستونک بدین.🔹️یه زمان هیجان‌انگیز مثل تولد یا مسافرت رو برای از پستونک گرفتن در نظر بگیرید.🔹️اگه فرزندتون مفهوم بخشیدن رو درک می‌کنه، پستونک رو به یه نی‌نی کوچولو ببخشه، یا با مغازه‌دار هماهنگ کنید تا در ازای پستونکی که میده خوراکی مورد علاقش رو دریافت کنه. اینطوری اگه سراغ پستونک رو گرفت می‌دونه کجاست.🔹️ در سنین کم، اول برای چرت روز پستونک رو قطع کنید و در ازاش یه عروسک یا پتوی نرم برای آرامشش بدید. وقتی عادت کرد سراغ خواب شب برید. صبوری و استمرار راز موفقیت شماست.🔺️ بین ۶ماهگی تا یکسالگی بهترین زمان خداحافظی با پستونکه چون بعد از اون بار عاطفی و وابستگی برای کودک به‌وجود میاد‌ و خداحافظی سخت‌تر میشه.‌ــ🍜تغذیه و رشد و تربیت کودک 👨‍👩‍👧‍👦┈••✾• 🍤🍼🥜🌰🍚•✾•┈