خانوما شکمم اومده پایین به نظرتون ؟

تصویر
۸ پاسخ

نه خوبه

نه🙃🙃🙃

ولی اگ بدون درد بری خیلی اذیت میشی یه شب تحت مراقبت باید بمونی فردا زایمان میکنی بعد خیلی معاینه میکن هر شیفتی ک عوض میشه باید معاینه کنن هر دوساعت یه بار باید معاینه

احساس میکنم یکم اومده پایین

۳۹ هفته ۵ روزهستی هنو دردهات شروع نشدن

نه خبه اومده پایین

ماشالاخوبه ترک نخوردی

نه نیومده

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان اِلا🩷 مامان اِلا🩷 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۱ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۸ ماهگی
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان آوین🤰🏻 مامان آوین🤰🏻 ۱۰ ماهگی