خانما بعد از سزارین کی خونریزی‌تون کاملا قط شد؟؟؟

۸ پاسخ

من هنوز خونریزی دارم لک بینی نیست ۱۶ روز گذشته

مال من قطع شده

۴۰ روز بعد

من در حد دوهفته زود قطع شد

مال من تقریباتاپنجاروزادامه داشت البته درحدلکه بینی

من هنوز خونریزی دارم

یادم نیس ولی میدونم تا چعل ودو سه روزگی مشغول بودم بالکه های زرد بدبو..حالا کی خونریزی تموم شد واینا شروع شدن یادم نیس

یک ماه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی