۱۳ پاسخ

من دارم هنوز ، هی تبدیل به لکه بینی میشه دوباره بعد چند روز میشه خونریزی

هفت روز

۲۳ روزه زایمان کردم هنوز خونریزی دارم

من حدودا ۲۵ روز البته اواخر دیگه در حد لکه بود

۷/۸روز‌اول‌لکه بینی
دوسه روز هیچی نیومد
باز۷/۸روز‌لکه بینی
دوسه روز‌نیومد
ایندفه ک اومد دوسه روز‌اول از پا در اوردمنو شرشر میومد!ودرد پریودی داشتم روز اول دوم
بعدالان باز لکه بینی

۹روز

۱۵ ۲۰ روز

تا ۳۸ روز یه کم خون یه کم لکه بینی ، بعدش خونریزی مثل پریود داشتم خوب شدم دوباره چند روز بعدش خونریزی ، دوباره بعدش لکه بینی😑یعنی تا ۷۰ روز بند بودم الانم معلوم نیس دوباره خونریزی پیدا کنم

من هنوز دارن خونریزی

10 روز

21 روز

۲۳روز

38روز

سوال های مرتبط

مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی