سلام قرص اورژانسی مانعی نداره بخورم؟

۶ پاسخ

منم باردار الانم با قرص اورژانسی

من بچم ی سالش بود شک کردم بلافاصله بعدش دو تا خوردم گفتم جلوشو میگیره دیگه
الان نزدیک زایمانمه 🤣🤣

مگه جلوگیری نداشتی ؟

چکارکنم؟

منم همینطور بلافاصله بعدش خوردم اما باردار شدم

منم با قرص اورژانسی باردار شدم قرص هاشون قرص نیست اعتماد نکن

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۱۶ ماهگی
مامان سلنا.سوینا مامان سلنا.سوینا ۹ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان A.r.t.a.🤍✨️ مامان A.r.t.a.🤍✨️ ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی