اگه با پاراکید تب نیاد پایین چقد بعد شیاف بزنیم؟

۱ پاسخ

من ک استا میدادم پایین نمیومد شیاف میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه‌‌🩷 مامان پناه‌‌🩷 ۲ سالگی