امپول بتامتازون برای چیه؟

۴ پاسخ

من دیشب درد داشتم علائم زایمان زودرس
برام زدن
امشبم باید بزنم
آمپول ریه است

تشکیل ریه عزیزم منم ۳۰ هفته زدم

برا ریه برا من زدن یک دوز قندم خیلی رفت بالا دیگه تزذ

برا ریه

سوال های مرتبط

مامان مامان‌گیلاس🍒 مامان مامان‌گیلاس🍒 هفته سی‌وششم بارداری