چرا بچه ها یهو‌ تو خواب میخندن . و یهو گریه میکنن

۲ پاسخ

به اون حالت خواب فعال میگن ،بیدارشون نکنین ها

گریه اشون واسه اینکه دورازجون میگن مادرت مرده واسه همین گریه میکنن بایدنازش کنی بهش بگی کنارشی

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی