کی چای شیرین میده ب بچش

۴ پاسخ

بچه رو چ به چای اخه جز ضرر فایده ای نداره که

من میدمش چون اصلا آب نمیخوره

چه نبات چه چای شیرین زیر دو سال نباید بدی، اگر از نظر علمی تغذیه میخوای بدونی

من اب جوش نبات میدم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۱۵ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان نیلای 
🌷 مامان نیلای 🌷 ۱۷ ماهگی
مامان جواد♥️ مامان جواد♥️ ۲ سالگی