مامانا کیا اینجا قرص جلوگیری میخورن چندوقتع؟

۶ پاسخ

من از دوماهگی دخترم

من سر پسر اولم شش سال.الان سر اینا هم یکسال وخورده ای میخورم

من سر اولی یازده سال خوردم سر اینم دارم میخورم

من به طور طبیعی کلا جلو گیری میکنم.

من بسته دوم دو دارم میخورم

من از وقتی زایمان کردم تا الان

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان طاها🥹🩵🤍 مامان طاها🥹🩵🤍 ۲ سالگی