سلام خوبید میگم طاق باز خوابیدن خطرناکه؟

۷ پاسخ

فکر نمی‌کنم الان مشکل داشته باشه

ارههه خیلی.نخواب

فقط طاق باز راحتم ب پهلو میخوابم شکم درد میگیرم

اگه یکم بخوابی اشکالی نداره ولی سعی کن از الان به پهلو بخوابی عادت کنی

فک کنم سه ماه اول خطرناک نیست ولی بعد از سه ماه اول خطرناکه

سه ماهه اول هم خطرناکه؟

تا هفته ۱۸ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آیهانم💙🐣 مامان آیهانم💙🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری