من از ۱۸ هفته اینا دیگه به پهلو میخوابیدم
از ۲۰ هفته به بعد مهمه عزیزم
سلام خانما هم هفته من من یکم ترشح سبز داشتم دکتر بهم گفت سفالکسین 500 هر شش ساعت بخورم بنظرتون ضرر نداره لطفا جواب بدید
از الان زوده استرس نداشته باش از ۲۰ هفته ب بعد مهمه
فک کنم از ۱۸ هفته مهم بشه. بازم بپرسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.