بچه ها شبا حواسم نمیشه طاق باز میخابم
خطرناکه؟؟

۵ پاسخ

من از ۱۸ هفته اینا دیگه به پهلو می‌خوابیدم

از ۲۰ هفته به بعد مهمه عزیزم

سلام خانما هم هفته من من یکم ترشح سبز داشتم دکتر بهم گفت سفالکسین 500 هر شش ساعت بخورم بنظرتون ضرر نداره لطفا جواب بدید

از الان زوده استرس نداشته باش از ۲۰ هفته ب بعد مهمه

فک کنم از ۱۸ هفته مهم بشه. بازم بپرسید

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری