۲ پاسخ

دکتردخترم کفت از۸ماهگی بده ولی کم بده سردی هست اسهال میشه

من تازه دادم ب دخترم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان پسرمممم🐣 مامان پسرمممم🐣 ۱۶ ماهگی
مامان 🩵 شاهان🩵 مامان 🩵 شاهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آوین 🤍🎀 مامان آوین 🤍🎀 ۱ سالگی