۱۱ پاسخ

سلام عزیزم
وزنگیری دخترتون خوب شد
دختر منم عمسن دختر شماست و وزنگیریش خیلی پایینه خیلی غصه میخورم

اره من از شیش ماهگی دادم

من چندروزه به پسرم دادم خیلی دوست داره

من قبل غذا خور شدنش میدادم مره مزه میکرد ۴ یا ۵ ماهگی الان که دیگه همشو میخوره

من هندونه میدم بهش

من دادم

اره بابا من از ۸ ماهگی همه چیز بهش دادم

من از هفت ماهگی دادم

یکم ابشا دادم .

ندی بهتره

من دخترم ۱۰ ماهشه امروز دادم یکم...خیلی خوشمزه خوشمزه میخورد🥹

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی🍅 مامان گوجه فرنگی🍅 ۲ سالگی
مامان جوجه طلا💛💛 مامان جوجه طلا💛💛 ۱۶ ماهگی