سلام عزیزم
وزنگیری دخترتون خوب شد
دختر منم عمسن دختر شماست و وزنگیریش خیلی پایینه خیلی غصه میخورم
اره من از شیش ماهگی دادم
من چندروزه به پسرم دادم خیلی دوست داره
من قبل غذا خور شدنش میدادم مره مزه میکرد ۴ یا ۵ ماهگی الان که دیگه همشو میخوره
من هندونه میدم بهش
من دادم
اره بابا من از ۸ ماهگی همه چیز بهش دادم
من از هفت ماهگی دادم
یکم ابشا دادم .
ندی بهتره
من دخترم ۱۰ ماهشه امروز دادم یکم...خیلی خوشمزه خوشمزه میخورد🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.