خانما من سینه هام شل شدن توهفته من طبیعیه.

۴ پاسخ

هر بار یه جوره یه بار شله یه بار سفته

واسه منم شده.فکر کنم طبیعی باشه.هر دفعه یه جور میشه

منم فک کنم شیر نداریم

معمولا باید سفت میشد

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی