وزن دخترم ۹ کیلو خوبه وزن تولد ۳ کیلو بوده

۶ پاسخ

خوبه مگه همه
مه بچه ها باید مثل هم باشن
الان وزن من با شما باید یکی باشه
انسان ها از همه نظر متفاوت اند
باید دوبرابر وزن تولدش باشه که هس بازم اگه کم بود بهداشت بهتون میگف

یک سالگی باید سه برابروزن تولد باشه

بچه منم نزدیکه
دلم میخواد ۱۱ بود با قد ۸۰ ب بالا

پسر منم ۱۰ کیلوعه

خوبه ج

کمه
دکتر پسرم گفت تا یک سالگی انتظار میره بچه ۱۰ کیلو باشه حداقل

سوال های مرتبط

مامان رستا ✨️ مامان رستا ✨️ ۲ سالگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی