۵ پاسخ

وزنش که خوب بوده ماشالا

شیر خودت میخوره یا شیرخشک؟

من وزن نمیگیردمتاسفاته
ولی قدی میگیرد
فک کنم الان ازتو روی ۷۸باشد

دقیقا عین دختر من

اینم الانش☺️
بنظر خودم خیلی تغییر کرده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد