امروز تکوناش کمتر بود طبیعیه؟ 😔

۳ پاسخ

منم بعضی وقتا مثلا دوروز بچم تکوناش کمتر میشه بعد دوباره خوب میشه خداروشکر

بله کاملا طبیعیه نگران نباش.بچه قرار نیس ک همیشه کشتی بگیره.😂بعضی وقتا محکمتر حرکت میکنه بعضی وقتا هم چندساعت میخابه

اره عزیزم اگه مشکلی خاصی نداری نگران نباش

بعضی وقتا نی نیمونم خستن میخابن

سوال های مرتبط

مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی