۹ پاسخ

من هفته ۱۷ رو دارم تموم میکنم ولی تا حالا هیچی حس نکردم ،شکم اولم ،دوس دارم زودتر حس کنم خیالم راحت بشه حالش خوبه ولی فکر کنم تا هفته ۲۰ تکون نخوره

من شکم اولی ام از ۱۸هفته جفتمم خلفی هست ونی نی پسر🧿🧿💙💙🤰🤰

شکم اولمه هفته ۲۰

من یکی دوروز بیشترازقبل حس میکنم.شکم دوم

من از ۱۸ هفته نبض و حباب ترکیدن حس کردم تقریبا اوایل ۲۱ بودم تکونای ریز شکم اول

من 16 هفتم از امروز دارم حس میکنم تکون میخوره، شکم سوممه

از ۱۷هفته شکم اول

اول هفته ۲۰. دوم هفته ۱۷

منم شکم اولمه ولی تا حالا چیزی حس نکردم و علائمی ندارم نگرانم😢

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان الینا مامان الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری