دوستان خیار بدم بچم؟ چجوری بدمش؟

۵ پاسخ

یک لایه نازک نازک از چیپس باریک تر براش پوست بگیر بده دستش

سردی میگیره ندی بهتره

من میدادم می‌کشید به لثه هاش همینطور هویج الانم میدم

نه بابا زوده

زوده

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۱ ماهگی
مامان هانیه مامان هانیه ۱ سالگی