۴ پاسخ

تو شیر ندش عزیزم جدا بدی بهتره

این روغنیه عزیزم تو شیر بریزی میچسبه به شیشه شیر
تو قاشق بده

من تو شیرش میریختم

ن همینجوری باید بدی

سوال های مرتبط