مامانا بیسکوئیت مادر باعث یبوست میشه؟؟

۵ پاسخ

بيسکوئيت نده عزیزم روغن مضر و شکر داره، اگر این سبک تغذیه رو قبول داری، سرلاک بدون شکر بده

نه برا دختر من که اینطور نیست

نه اتفاقا مسهله برا بچه

بیسکوییت اصلا نده چون روغن و قند داره ضرر داره بعدا بد غذا میشه

فکر نکنم من ب آریا میدم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان علی
آرمان مامان علی آرمان ۱۴ ماهگی
مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۱ سالگی
مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی