مامانا بیسکوییت مادر از کی میشه داد با چی بدم

۵ پاسخ

من با آب جوش له میکنم بهش میدم خیلی وقته میدمش

اصلا ندش،همش شکره...بچه قندش میوفته
بيسکوئيت ساقه طلایی ساده بدش،سبوس هم داره،یبوست نمیشه

پسر من تخم م غ نمیخوره میریزم تو فرنی یه دونه بیسکوییت مادرم میندازم

مم با اب جوشیده له میکنم میدمش

من از ۶ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی