من با شیر خشک قاطی و لح میکنم میدم دکتر دخترم گفته بده
بیسکوییت تا ی سال ممنوع و هیچ ارزش غذایی نداره
اصلا خاصیت نداره شکر داره ارزش غذایی نداره بیخودی به بچه نده خورامیهای طبیعی و مقوی حایگزین کن دکتر شاهان گفت به من اصلا ندم
من میدم
هم اینجوری دستش میدم
هم با شیر قاطی میکنم
هم تو حریره میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.