۴ پاسخ

من با شیر خشک قاطی و لح میکنم میدم دکتر دخترم گفته بده

بیسکوییت تا ی سال ممنوع و هیچ ارزش غذایی نداره

اصلا خاصیت نداره شکر داره ارزش غذایی نداره بیخودی به بچه نده خورامیهای طبیعی و مقوی حایگزین کن دکتر شاهان گفت به من اصلا ندم

من میدم
هم اینجوری دستش میدم
هم با شیر قاطی میکنم
هم تو حریره میریزم

سوال های مرتبط