موز با بیسکوییت مادر قاطی کنم به بچم بدم بده

۲ پاسخ

بیسکوییت ارزش نداره
یکم فرنی درست کنید و با موز بهش بدید

من که میدادم به پچه اولم خیلیم دوست داشت

سوال های مرتبط