۵ پاسخ

توروخدا بیسکوییت نده. هیچ چیز خوبی داخلش نیست. قند داره. همون شب هم فرنی بدی خیلی بهتر از بیسکوییته

بیسکوییت مادر مزه نداره قند کجاشه؟قبلنا ک همش اینو میدادن

پودر بیسکوییت فسفوویت بده

بیسکویت شکر داره براش خوب نیست

کلا بیسکوییت براشون زوده

سوال های مرتبط