توروخدا بیسکوییت نده. هیچ چیز خوبی داخلش نیست. قند داره. همون شب هم فرنی بدی خیلی بهتر از بیسکوییته
بیسکوییت مادر مزه نداره قند کجاشه؟قبلنا ک همش اینو میدادن
پودر بیسکوییت فسفوویت بده
بیسکویت شکر داره براش خوب نیست
کلا بیسکوییت براشون زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.