منکه نمیدم چون همسرم نمیزاره میگه ارزش غذایی نداره همش قنده
دکتر به من گفت بده
نوتری بیسکوییت بده بهش
من ک میدم
دکتر گفت بدم ب بچم
من میدم البته یک سوم یه دونه بیسکویت
نده قند مصنوعی داره واسه بچه خوب نیست
دکتر دخترم گفت چون شکر داره زیر یکسال ندین
من وقتی اصلا حوصله غذا پختن ندارم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.