بیسکوییت مادر میشه تو این سن داد؟

۹ پاسخ

منکه‌ نمیدم‌ چون‌ همسرم‌ نمیزاره‌ میگه‌ ارزش‌ غذایی‌ نداره‌ همش‌ قنده

دکتر به من گفت بده

نوتری بیسکوییت بده بهش

من ک میدم

دکتر گفت بدم ب بچم

من میدم البته یک سوم یه دونه بیسکویت

نده قند مصنوعی داره واسه بچه خوب نیست

دکتر دخترم گفت چون شکر داره زیر یکسال ندین

من وقتی اصلا حوصله غذا پختن ندارم میدم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهان😍 مامان ماهان😍 ۱۳ ماهگی