۴ پاسخ

بیسکوییت تا ی سال ممنوع و هیچ ارزش غذایی نداره

من یدونه توی فرنیش میریختم که بخوره

من با ابجوش حل میکردم میدادم الان میدم دستش

من گاهی یکی تو اوتمیل یا سیب زمینی‌ و تخم بلدرچینش میریزم، با آبجوش از قبل نرمش میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی