خانوما بیسکوییت مادر از کی میتونم بدم؟

۷ پاسخ

اصلا نده ارزش غذایی نداره

از ۶ماهگی

برا این مواقع گیر کردی بده من دادم به دخترم

همش شکره

بزار یکی دوماه دیگه بده بهش منم گرفتم در حد یه نصفه بیسکوییت یا کمتر بهش میدم اونم گاهی

درسته ارزش غذایی نداره ولی برا اعتبار نگه دار بعضی وقتا بهش بده

ازماه ۹،۱۰

سوال های مرتبط

مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی