اصلا نده ارزش غذایی نداره
از ۶ماهگی
برا این مواقع گیر کردی بده من دادم به دخترم
همش شکره
بزار یکی دوماه دیگه بده بهش منم گرفتم در حد یه نصفه بیسکوییت یا کمتر بهش میدم اونم گاهی
درسته ارزش غذایی نداره ولی برا اعتبار نگه دار بعضی وقتا بهش بده
ازماه ۹،۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.