بیسکوییت مادر رو از کی میتونم شروع کنم؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

ارزش غذایی نداره اصلا

ارزش غذایی ندارن اصلا
جایگزین کن با فرنی یا حریره یا سرلاک

اصلا نده

من به دخترم از ۴ ماهگی دکتر گفت دادم

نده بهش من دادم وختی بچه میخره بعدش اسهال میشه

من که میدم عالیههه

از ۷ ۸ماه بده

اینا شکردارن بنظرم تا یکسالگی نده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی