۴ پاسخ

الان میتونی بدی عزیزم صبحا یا عصرونه میان وعده

ارزش غذایی نداره فقط شکم سیرکنه زیر یکسال ندی بهتره

3لام🖖🏻

یه گروه داریم دوره همی ماماناس🩷🎀.
از غذای های بچمون .💚🍬.
و هر تجربه دیگه ای ک داریم در میون میزاریم تا بقیه ایده بگیرن🦋🩵.

به آیدیم پیام بدین تا لینک بدم بهتون .

@HHooeess

الان میتونی بدی ولی زیاد نده چون ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۷ ماهگی