بیسکویت مادر از کی میتونیم بدیم

۶ پاسخ

بیسکویت ندید عزیزم هرچی کمتر شیرینی بخوره بهتره مخصوصا سال اول تولد بلوغش زودرس میشه چاقی میاره که البته چاقی پفکی هست . و اینکه سالم هم نیست
حریره ارد برنج فرنی سوپ سبزیجات حریره بادام پوره سیب پوره سیب زمینی پوره هویج کلا پوره سبزیجات و ... شروع کنید

غذا براش درست کنی بهتر تا از الان بخوایی بیسکویتش بدی

عزیزم از ۶ ماهگی میتونی بدی ولی خاصیت غذایی نداره فقط گاهی اوقات به عنوان شیرین کننده بهش بده

ولی بهتر ندید مضره

از همین الان عزیزم

از ۵ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی