بیسکویت ندید عزیزم هرچی کمتر شیرینی بخوره بهتره مخصوصا سال اول تولد بلوغش زودرس میشه چاقی میاره که البته چاقی پفکی هست . و اینکه سالم هم نیست
حریره ارد برنج فرنی سوپ سبزیجات حریره بادام پوره سیب پوره سیب زمینی پوره هویج کلا پوره سبزیجات و ... شروع کنید
غذا براش درست کنی بهتر تا از الان بخوایی بیسکویتش بدی
عزیزم از ۶ ماهگی میتونی بدی ولی خاصیت غذایی نداره فقط گاهی اوقات به عنوان شیرین کننده بهش بده
ولی بهتر ندید مضره
از همین الان عزیزم
از ۵ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.