من میدم
ولی تفریحی، نه بعنوان وعده
مثلا با فرنی قاطی میکنم
تا طعمش بهتر بشه و بخوره
من از ۶ ماهگی سرلاک و بیسکوییت مادر هم دادم
بیسکوییت سرلاک هست از شش ماهگی مجازه
بیسکوییت نده عزیزم
چیز مفید و خوبی نیست که بخوای حتما بخوره
از شش میتونی اما سرلاک بهتره بیسکوییت خیلی بی خاصیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.