۵ پاسخ

من میدم
ولی تفریحی، نه بعنوان وعده
مثلا با فرنی قاطی میکنم
تا طعمش بهتر بشه و بخوره

من از ۶ ماهگی سرلاک و بیسکوییت مادر هم دادم

بیسکوییت سرلاک هست از شش ماهگی مجازه

بیسکوییت نده عزیزم
چیز مفید و خوبی نیست که بخوای حتما بخوره

از شش میتونی اما سرلاک بهتره بیسکوییت خیلی بی خاصیته

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی