۳ پاسخ

اره دکتر به من گفت ۵سی سی مجازه

من شنیدم آب مرکبات زیریکسال نباید بدی و آب هویج میگن قندش خیلی بالا اگ میخوای بدی خیلی کم بده

تا جاییکه من شنیدم نباید فعلا آب میوه و آب سبزیجات بدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱۷ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی