۶ پاسخ

بیسکوییت مادر خوب نیست قند زیادی داره بیسکوییت سرلاک بگیر

ارزش غذایی نداره هیچوقت نده

من میدم بهش عزیزم

هیچوقت بهش بیسکوئیت نده عزیزم

مواد نگهدارنده داره اصلا خوب نیس
کلی فرمول سالم برای تغذیه نوزاد هس

سلام اولا کلا خوب نیست
دومم بچت میره رو به شیرینی جات و همش گریه میگنه بدیش برا سلامتیش خدب نیست

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی