بیسکوییت مادر از کی میتونیم بدیم؟؟؟

۷ پاسخ

چرا اصلا بدیم

از هیچ وقت
برای ادم بزرگ هم فایده نداره

اخ انقدم دوس دارن بچه ها ک نگوووو من امتحانی ب دخترم دادم تموم شد گریه کردااااا نمیدونم من دوبار دادم بهش

از وقتی کمکی را شروع کردی

ارزش غذاییی نداره اصلا ندی بهتره

من تازگی بهش دادم دوست داشت تنها چیزی که سه چهار قاشق میخوری😑😬

ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۳ ماهگی
مامان سوفی مامان سوفی ۱۰ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۷ ماهگی