حساسيت به پروتئین گاوی تا کی ادامه داره
از ۶ ماهگی من یه دونشو با پودر بادام وموز مخلوط میکنم هرازگاهی بهش میدم ،، تنهایی خاصیت نداره گلم
بیسکوییت مادر شکر داره اصلا نده
نباید بدی دختر منم حساسیت داره گفت نده بهش هم گفت براش زوده ۸ ماه به بعد باید بخوره
من از شش ماهگی بهش دادم مشکلی نداره
نباید بدی
من گه گدار میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.