بیسکوییت مادر از کی میتونیم بدیم؟

۸ پاسخ

من امروز دادم بهش صبحانه

من که تصمیم گرفتم تا یکسالگی چیز شیرین ندم

بجابسکویت پوره ی سیبزمینی بده بهش

عزیزم بیسکوییت هیچ چیز مفیدی نداره برا بچت بعش نده

بیسکوییت مادر چه بدرد میخوره اخه شکر همش آرد گندم بدردنخور تح انبار مونده هارو میبرن بیسکوییت درست میکنن حیف شکم بچه ها نیست اینچیزارو بریزید توشکمشون

از ۷ماهگی اگر دسترسی ب چیزی نداشتی سعی کن بدی ،خودت بیسکویت خونگی درست کنی بهتره

منم تا جايي كه بتونم سعي ميكنم چيزايي كه نگه دارنده دارن ندم
بزرگ بشه خودش هرچي دستش بياد ميخوره
حداقل الان كه ميتونم كنترل كنم يكم

من از ۷ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۱۰ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی