۳ پاسخ

من امروز از دکتر پرسیدم گفت تو غذاش میتونی بریزی ولی به صورت خام تا ۱۱ ماهگی نباید بدی

به عنوان نوشسدنی تا یکسال دکترگفت نمیشه ولی تو فرنی وابنا میریزم شیر پرچرب ماجان

شیر به تنهایی و نمیدونم اما دکتر دختر من گفت برای رقیق کردن غذاهاش میتونی شیر پاستوریزه ی پر چرب استفاده کنی، شیر ماجان گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان دریا و دوقلوها مامان دریا و دوقلوها هفته دوازدهم بارداری
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوینا مامان علیرضا و آوینا ۱۲ ماهگی