دیگه خیلی سخت میگیرن مامانا چ خبره تایکسالگی نخوره😐
تا یک سالگی میگن ندید ولی اون روز ی ریز ب دخترم دادم دوس داش اخه🥹🥹🥹🤣
من درحد خیلی کم میدم
بستنی خیلی شیرینه
ی بار من شیرکاکائو اماده که خودش کلی شیرینه فریز کردم بهوای بستنی شیری شکلاتی.
اماده شد دیدم اصلا مزه نداره
اونجا متوجه شدم چقد به بستنیا شکراضافه مبکنن که انقددددد شیرینه.
۹ ۱۰ ماهگی
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi
من هفته پیش یذره دادم ولی دیگه نمیدم تا ۱سالگی
الان میخوام خودم درست کنم براش
من که یکسالگی میدم
نوش جونش
با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
من ک بچم۴ماهشه چندروزپیشا ی ذره دادم ازبس ک دست وپا زدبراش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.