مامانا از کی به بچه میتونیم بستنی بدیم ؟

۱۱ پاسخ

دیگه خیلی سخت میگیرن مامانا چ خبره تایکسالگی نخوره😐

تا یک سالگی میگن ندید ولی اون روز ی ریز ب دخترم دادم دوس داش اخه🥹🥹🥹🤣

من درحد خیلی کم میدم

بستنی خیلی شیرینه
ی بار من شیرکاکائو اماده که خودش کلی شیرینه فریز کردم بهوای بستنی شیری شکلاتی.
اماده شد دیدم اصلا مزه نداره
اونجا متوجه شدم چقد به بستنیا شکراضافه مبکنن که انقددددد شیرینه.

۹ ۱۰ ماهگی

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

من هفته پیش یذره دادم ولی دیگه نمیدم تا ۱سالگی
الان میخوام خودم درست کنم براش

من که یک‌سالگی میدم

نوش جونش

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰

من ک بچم۴ماهشه چندروزپیشا ی ذره دادم ازبس ک دست وپا زدبراش

سوال های مرتبط

مامان علی آقا وبهار مامان علی آقا وبهار ۱۶ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی
مامان علیرضا و آوینا مامان علیرضا و آوینا ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی