۶ پاسخ

بستنی خونگی درست کن بده هم خوشمزس هم خاصیت داره

من روز۱۴فروردین بهش دادم..

خب نباید چیز شیرین بدیم...ولی خب فک کن تو تابستون داری بستنی بخوری بعد این بچه بیاد تو بغلت...از دسمون میگیردش...

شکر داره، یکسال به بالا بدید

فک کنم یکسال به بالا

من که بستنی میخورم یکمم به دخترم میدم

سوال های مرتبط

مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۹ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی