۲ پاسخ

شیر از یکسال ب بالا. فعلا توی غذا مثل فرنی اینا ایراد نداره ولی بری بخوره باید یکسال بشه. خامه رو نمیدونم. ولی بستنی هم چیز خوبی نیست. منکه میخورم پسرم نگاه میکنه یه کوچولو چند بار ب زبونش زدم.‌ در همین حد اگه یوقت بدی ایراد نداره. ولی خب شکر و اینا دارن هرچقد ازین چیزا دور باشن بهتره

۲ سال حداقل ممنوعه
هرچی دیرتر با بستنی آشنابشن بهتره

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی