۲ سالگی
من بستنی انبه دادم ینی بده همه میگید وانیلی؟؟؟؟
از ۷ فقط ساده
من یکم میزنم ب دهنش
چون یخه زیاد تمایل نشون نمیده
من نمي دم زير يك سال شكر ممنوعه
خودم تو پاپسيكل ميوه ميزارم يخ مي شه مي دم مي خوره
من که از ۷ ماه و نیم بهش دادم ،فقط وانیلی ،خیلی دوست داره هربار یه بستنی وانیلی رو باهم میخوریم
میتونی بدی فقط وانیلی بده
منم وانیلی ساده از 7 ماهگی گهگاهی میدم
دکتر گفت از ۸ ماهگی بستنی ساده وانیلی در هفته در حد چند قاشق
من میدم فقط وانیلی
من یذره دادم زبون زد خیلی خوشش اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.