از کی میتونیم به بچه غذای سفره بدیم ؟

۱۲ پاسخ

عزیزم یه پزشکی بود میگفت که حتی بعد از یک سال هم که میگیم غذای سفره منظورمون غذای مشترک با ما نیست منظور اینکه بچه با ما سر سفره غذای خودشو بخوره چون غذای ماها پر روغن تر و پر نمک تره و بچه به گوشت بیشتر،پروتئین،سبزیجات و ... نیاز داره
حالا اگه غذای سفره تون غنی هستو نیازشو برطرف میکنه و کم روغن کم نمک و کم ادویه ست فکر میکنم بتونید بدید 🌱

من دخترمو از یک سالگی دادم
پسرمم همینکار رو میکنم

من از هفت ماهگی بچم شروع کردم

من هنوز نمیدم

بعد یکسالگی انشالله

از ۹ ماهگی دادم

من ورژن سالم تر غذاهای سفره رو میدم مثلا امروز ناهار قیمه داشتیم برای دخترم گوشت و لپه رو برداشتم بدون نمک و رب با برنج بدون نمک دم کردم.

من از ۷ ماهگی دادم 😅

من از ده ماهگی دادم

من بعضی وقتا مجبور میشم میدم ولی دکتر گفت از ده ماهگی میشه داد

یکسالش تموم بشه
ولی من دوهفتس میدم

من بعضی غذاها که مناسب باشه میدم

من ک میدم

سوال های مرتبط

مامان لارا💝 مامان لارا💝 ۱ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی