۸ پاسخ

مامان بزرگم قدیم به خواهرم بستنی داد ۶ناهش بود کارش به بینارستان کشید اسهالو استفراغ بچه آب شد!بستنی تا یک سال ندید بعرش حتما بادکتر مشورت کنید

خودت تو خونه درست کن
ی میوه‌رو با شیر پاستوریزه یا شیر خودت بریز مخلوط کن
بعد بذار یخ بزنه تو قالب بستنی
بده بهش

من از ۴ بستنی ی کوچولو میدادم دهنش در حد مزه 🤪

بستی دل درد و اسهال میاره

من ی بار دادم خیلی کم روز بعدش بچم سرما خورد دیگ ندادم

نمیدم تا یکسالگی،میگن زبون بچه قفل میکنه

نده گناه داره کوچلوعه🥹🥲 من خواهرم بعد یک سال و نیم داد

بستنی بیرون میگن بهتره از 2سال به یعد بدین

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی