۳ پاسخ

من از ۴ ماهگی دکتر گفت بدم یا اب ماجان یا اب جوشیده سرد شده

اگه شیرخشکیه از الان میتونی اما شیرمادر میگن از ۶شیرخشک چون املاحش زیاده میگن بچه زودتشتش میشه اینو دکتر پسرم گفت

آب جوشیده سرد شده رو میتونی بدی از الانم

سوال های مرتبط

مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی