۸ پاسخ

من دختر چون شیر خشکی بود دکتر ازاول گفت روزی قطره چکان میدادم اما الان زیاد میدم ۳۰ یا ۶۰ سی سی میخورع

اگه دما خیلی بالا باشه بچه عرق کنه ۲ تا قاشق کوچیک در روز میشه داد
والا من به بچم میدم چون تشنه میشه

روری دوسه بار از شش ماهگی دو سه قلپ میدم بخوره

من میدم روزی30سی سی

هر وقت غذا خور شد باید آب بدی

وقتی غذا کمکی میدی باید ابم شروع کنی من هر دفعه فرنی بدم ۳۰تا اب میدم

فکر کنم از شش ماهگی آب جوشیده سرد شده میتونی بدی

من میدم ی روز درمیون دوسه قاشق کوچیک

سوال های مرتبط

مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی