دوستان اب میوه طبیعی از کی میتونیم بدیم

۳ پاسخ

تو کارت بهداشت هست
طبق همون پیش برین

من از شش ماهگی با اب قاطی میکنم فقط هویچ و سیب

باید با آب قاطی بشه
من اینجوری شنیدم
بخاطر قندش

سوال های مرتبط

مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱۸ ماهگی