بیسکویت مادر از چند ماهگیه
چ جوری بدیم

۴ پاسخ

ارزش غذایی نداره نداره😑
خب گاهی وقتا لازمه بدیم خودمون خوردیم چیشده

6 ماهگی من عصرونه دادم دو تاشو با آب جوش له کن بده بخوره

ارزش غذایی نداره فقط شکم رو سیر میکنه اصلا ولی میتونی با ترکیب موز و شیر گاهی اوقات بدی

ارزش غذایی نداره اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۸ ماهگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری